Mediatheek

Stap binnen en laat je verbeelding bloeien!

Ontdek een wereld van kennis en inspiratie tussen onze boeken, tijdschriften en digitale bronnen. Of je nu op zoek bent naar informatie, een leesboek of een rustige plek om te studeren, onze mediatheek biedt je deze mogelijkheden. De mediatheek is dé centrale plek in de school waar de leerlingen komen om te studeren, waar boeken worden geleend en aan de computer voor een opdracht wordt gewerkt.

We hebben een uitgebreide collectie boeken voor alle leeftijden en interesses. Je vindt hier romans, jeugdliteratuur, vertalingen Klassieke Talen, filosofie literatuur, kunstboeken, tijdschriften, en digitale databases. Je kunt hier werken aan je huiswerk, samenwerken met anderen of studeren in de stilteruimte.

Openingstijden:

De mediatheek is maandag t/m donderdag geopend van 8.00 – 16.30 uur en op vrijdag van 08.00 - 15.00 uur. In onvoorziene omstandigheden kan van de openingstijden worden afgeweken.